Ez a branding 360°

A  márkaépítés fontos pillére a kommunikáció. A kommunikációs eszköztárról való döntést és a kreatív kivitelezést megelőzi a márkamag, márkaértékek, márkatartalmak ismerete, aktualizálása és az adott társadalomra “szabása”. Mindezen túl a márkánk a társadalmi illetve vállalati beágyazottságában létezik. Olyan területek, mint a CSR, az employer branding is mind a márkánk, márkáink “épületéhez” tartoznak. Nem beszélve a […]

A  márkaépítés fontos pillére a kommunikáció. A kommunikációs eszköztárról való döntést és a kreatív kivitelezést megelőzi a márkamag, márkaértékek, márkatartalmak ismerete, aktualizálása és az adott társadalomra “szabása”.

Mindezen túl a márkánk a társadalmi illetve vállalati beágyazottságában létezik. Olyan területek, mint a CSR, az employer branding is mind a márkánk, márkáink “épületéhez” tartoznak. Nem beszélve a márka más területekkel, mint például a jogi szabályozás, így a  márkajogi területtel való érintkezésről.

A konferencia célja a márka “burn-out”-ok  megakadályozása

A márka adja a cég értékének jelentős részét,  de eközben gyakran a vállalatok a gyakorlatban egyre kevesebb figyelmet fordítanak gondozásukra. Hiszen a vállalati márka, a termékmárka nem csak egy embléma, hanem a vállalati siker záloga, egy valóban gazdasági értékkel bíró és megtérülő  befektetés.

A rövidtávú eredmények elérését kísérő stressz  és igénybevettség a márkákat is jelentősen megviseli. Ez a márka “burn-out”.
Ha a piaci részesedések árpromóciók ellenére tovább csökkennek, az ügyféllojalitás értékei egyre alacsonyabb értéket mutatnak, ez és hasonló faktorok a márka kiégési folyamatának egyértelműi jelei.
A márkakiégés felismerhető, ellenkormányozható, sőt megelőzhető.
A BrandTrend célja segíteni a vállalatokat a gazdasági válságból való  kilábalásban a  hosszútávú vállalati sikert megalapozó  márkaépítés bemutatásával.

Mit ad a konferencia?

Új szemléletmódot, nemzetközi kitekintést, tartalmat, élményt, inspirációt, forintosítható tudást, networking lehetőségeket.
A konferenciát megnyitja:

A konferencia díszvendége, a BrandTrend ausztriai márkatanácsadó partnercégének vezetője, Herr Dpl.Kfm. Graf.  Manfred Enzlmüller, az Alsó-Ausztriai Gazdasági Kamara reklám és kommunikációs szakcsoportjának vezetője, egyben a DieMarkenWertExperten márkatanácsadó Intézet alapító tulajdonosa.

Ez a Branding könyvbemutató

Kőszegi András a branding szakterület elméleti és gyakorlati hazai szakértője, elismert hazai kommunikációs szakember, médiaszemélyiség,  újságíró, a BrandTrend alapítója és társtulajdonosa az Ez a Branding című hardcover interjúkötetét szintén a konferencián mutatatja be.

Az elmúlt 10 évben készült közel 400 szakmai interjúból 51 márkás beszélgetés került a könyvbe,  a benne lévő gondolatok és üzenetek egészen biztosan a későbbiekben is kiállják az idők próbáját. Szuper dolog a digitális világ, de egy jó könyv, az könyv.

Elsőként ez a könyv a PrimeRate új innovatív Scodix digitális nyomdagépén jövőbe mutató, forradalmian új 3d UV technológiával készül. A két cég együttműködésének eredményeként a tartalom és a vizualitás így egymást erősítik.

Arany Aposztrof díjátadás

Az év márkaaktivitása, illetve annak marketing menedzsere kapja meg a BrandTrend emblémájának központi elemét, az aposztrof jelet megtestesítő  Arany Aposztrof díjat.

Regisztrálni a konferenciára az alábbi linken lehet, további információk pedig az esemény hivatalos oldalán találhatóak.

SOCIAL BOX