Lehet rettegni! Bemutatjuk a dinoszauruszok irodáját!

A Chartboost az új irodájukba költözve elérkezettnek látta az időt, hogy olyan munkahelyi miliőt teremtsen, amely egyértelműen reprezentálja a fő tevékenységét. Ennek fényében a videojátékok kerültek a reflektorfénybe, így vették át részben az uralmat a dínók. Mivel a cég a világ egyik legnagyobb játékplatformja, ezért egy olyan helyet akartak maguknak kialakítani, ahol a „játékvilág” energikussága […]

A Chartboost az új irodájukba költözve elérkezettnek látta az időt, hogy olyan munkahelyi miliőt teremtsen, amely egyértelműen reprezentálja a fő tevékenységét. Ennek fényében a videojátékok kerültek a reflektorfénybe, így vették át részben az uralmat a dínók. Mivel a cég a világ egyik legnagyobb játékplatformja, ezért egy olyan helyet akartak maguknak kialakítani, ahol a „játékvilág” energikussága és dinamikája egyértelműen tükröződik a belsőépítészeti megoldásokban, miközben egy vicces és interaktív környezet veszi körbe a munkatársakat. A végeredmény pedig egészen elképesztő: a játékok világát, vagyis a virtuális világot prezentálják a nagybetűs valóságban, ekképpen egyfajta izgalmas mix jött létre, ahol igazán semmit sem kell komolyan venni.

A játékbirodalom lenyűgöző hatása a recepciónál kezdődik, ahol egy egész falat megtöltenek a fotós installációk. A látogatók egy kijelzőn megtalálhatják kedvenc játékaikat, de mindenképpen a 11 láb magas dinoszaurusz a sztár. A Buster névre hallgató őslény egyébként a Chartboost kabalafigurája lett, mivel a cég első mobiljátékának, a T-Rexnek a főszereplőjét tisztelhetjük a személyében. A tervezők emellett a négy világos brandszínnel, a játékos textíliákkal, a fali grafikákkal, a 3D szobrokkal, a játékszobával és a gigantikus Lego-fallal érzékeltették az energikusságot és a játékosságot. Ráadásul az 5 konferenciaterem is a cég klasszikus játékainak atmoszféráját idézi, így a Donkey Kong, a Super Mario, az Oregon Trail, a Tetris és a Legend of Zelda hangulata sejlik fel egy-egy megbeszélés közepette.

A Chartboost munkafilozófiája már csak a tevékenységük miatt is abszolút flexibilis, hiszen az egyes projekteknek megfelelően változhatnak a csapatok, akár kéthetente teljesen új formációk alakulhatnak. Ezért a Blitz úgy tervezte meg a tereket, hogy az alkalmazottak bárhová magukkal vihessék az asztalukat, és bármilyen új konfigurációt kialakíthassanak az új munka kívánalmainak megfelelően. A bútorok és a művészeti alkotások alkotta szobák inspirálják a dolgozókat arra, hogy úgy érezzék magukat munka közben, mintha a játékok világában töltenék az idejüket, ami remélhetőleg pozitívan spannolja őket még látványosabb játékok megalkotására. A relaxáció sincs persze elhanyagolva, hiszen különböző tematikus társalgókat vehetnek igénybe a programozók így akár a Jurassic Parkban, akár a Mario Parkban lazíthatnak egy kicsit.