Virtuális iroda, amikor egy laptopon elfér az üzlet

A digitális technológia fejlődésével párhuzamosan a startupok, szabadúszók, induló és egyéni vállalkozások már nem igényelnek a hónap minden napján, napi 24 órában állandó munkahelyet, hanem csupán időszakosan szeretnének igénybe venni irodai szolgáltatásokat, legyen az egy tárgyaló, egy munkaállomás, vagy egy üzleti társalgó. A virtuális iroda professzionális imidzset biztosít a kisebb cégek számára, hogy reprezentálni lehessen […]

A digitális technológia fejlődésével párhuzamosan a startupok, szabadúszók, induló és egyéni vállalkozások már nem igényelnek a hónap minden napján, napi 24 órában állandó munkahelyet, hanem csupán időszakosan szeretnének igénybe venni irodai szolgáltatásokat, legyen az egy tárgyaló, egy munkaállomás, vagy egy üzleti társalgó. A virtuális iroda professzionális imidzset biztosít a kisebb cégek számára, hogy reprezentálni lehessen egy elegáns belvárosi irodaházban, amelyre szükség van a partnerekkel történő rendszeres üzleti kommunikáció során. Eközben az iroda bérléséből és üzemeltetéséből adódó költségeket jelentősen csökkenthetik, hiszen a munkahelyi kiadások – mint például az irodai berendezések, a közüzemi és személyzeti költségek – gyakran nagyobb összeget emésztenek fel, mint maga a bérleti díj. Ráadásul a virtuális iroda „megnyitásakor” nem kell beruházni a bútorokba, az irodatechnikába (internet, telefon, nyomtató), a belsőépítészeti kialakításba, hiszen azonnal irodát, tárgyalót kaphatunk, míg a klasszikus irodabérlésnél a beköltözési időszak több hónap is lehet.

A virtuális iroda tehát az alapvető költségeket nagyrészt megspórolja, miközben a nap huszonnégy órájában üzemelhet, amely lehetővé teszi, hogy az adott vállalkozás globális keretek között működhessen. A munkaerő-kiszervezés keretében úgynevezett távszemélyzet (remote staff) gondoskodhat arról, hogy rendben menjen az üzletmenet, amely hatékonyabbá teszi a munkánkat, így az energiáinkat az üzlet más területeire koncentrálhatjuk. A távszemélyzet széleskörűen láthat el feladatokat, így foglalkoznak adminisztrációs tevékenységgel, hivatalos levelezéssel, esetlegesen munkaterv felállításával, telemarketinggel és sales-es feladatokkal. A virtuális irodában recepciós és adminisztratív szolgáltatást, tárgyalóterem-bérleti lehetőséget, levelezési címet, postai ügyintézést, saját cégtábla elhelyezést, igény szerint pedig további szolgáltatásokat is igényelhetünk. Mindezek segítségével cégünk meggyőző képet közvetíthet az ügyfeleink felé, ugyanakkor nem kell irodabérlésre és adminisztratív személyzetre költenünk.

Csupán az erre szakosodott cégtől, a világszerte működő Regustól kell megrendelünk egy virtuális iroda-szolgáltatást. A Regus a világ csaknem 2000 helyszínén kínál széles körű irodamegoldásokat, Budapesten is hét lokáció közül választhatunk. A céges reprezentáció esetén sok esetben már a székhelyünk címe árulkodó, így ha csupán virtuális irodát kívánunk fenntartani, akkor egy kiváló helyszínen működő Regus központba jelenthetjük be a vállalkozásunkat. Olyan helyszíneken lehetünk jelen, mint a Szabadság tér (Bank Center), az Országház környéke (Kálmán Imre Center), vagy éppen az Astoria. A Regus virtuális iroda szolgáltatásai a rugalmasan bérelhető tárgyaló- és üléstermekkel együtt a lehető legintelligensebb módon felelnek meg a modern piac által támasztott kihívásoknak. Üzleti társalgók és kávézók szerte a nagyvilágban, telefonos ügyintézői szolgáltatás, helyi üzleti telefonszám, céges üzenetrögzítő, posta- és csomagfogadás, recepció, 24 órás hozzáférés az üzenetrögzítőhöz, valamint árkedvezmények a napi irodák, tárgyalótermek és videokonferenciák díjaiból – mindez egy helyen, a Regus központban.

SOCIAL BOX