Egy igazi sikertörténet: 20 éves a Regus Magyarországon

Az 1989-ben alapított Regus eddigi története maga a sikertörténet, hiszen Mark Dixon már 1989-ben megnyitotta első irodáját Brüsszelben, miután felismerte, hogy a világban utazó üzletemberek számára, akik korábban kénytelen voltak szállodákban és kávéházakban az ügyeiket intézni, egy professzionális szolgáltatott iroda nagy segítség lehet, és eredményesebb munkát tesz lehetővé. Az ötlet bevált, hiszen azóta a Regus […]

Az 1989-ben alapított Regus eddigi története maga a sikertörténet, hiszen Mark Dixon már 1989-ben megnyitotta első irodáját Brüsszelben, miután felismerte, hogy a világban utazó üzletemberek számára, akik korábban kénytelen voltak szállodákban és kávéházakban az ügyeiket intézni, egy professzionális szolgáltatott iroda nagy segítség lehet, és eredményesebb munkát tesz lehetővé. Az ötlet bevált, hiszen azóta a Regus a világ vezető irodaszolgáltató vállalkozásává nőtte ki magát: 1994-ben már többek között megjelent Dél-Amerikában, Ázsiában és később az USA-ban is, miközben Magyarországon is megalakította az első helyi központját.

A közel 100 országban 750 városban 2000 lokációban szolgáltatásokat kínáló cég Magyarországon éppen 20 éve van jelen, Budapesten hét „A” kategóriás irodaházban kínál rugalmas irodai megoldásokat, miközben az egyedülálló ún. Businesscard tagsági rendszerrel az ügyfelek különböző csomagok közül választhatnak az igényeknek megfelelően. Időben és térben többféle szolgáltatott, részmunkaidős, közösségi és virtuális irodai megoldást igényelhetünk, hiszen akár heti egy órára is bérelhetünk coworking vagy szolgáltatott irodát, valamint tárgyalót, de hosszabb távra is igénybe vehetünk önálló, cellás irodahelyiséget, sőt, az üzleti társalgóban is dolgozhatnunk, miközben üzleti- és partnerkapcsolatokat is építhetünk más vállalkozásokkal.

A Regus nem csak Magyarországon népszerű professzionális szolgáltatásai miatt immár 20 éve, hiszen világszerte naponta 800 ezer ügyfél használja központjaikat mind az öt kontinensen. A Regus hazai munkahelyei térben is lefedik egész Budapestet, hiszen a belvárosi lokációk mellett Észak– és Dél-Budán is találhatunk olyan irodatereket, amelyeket a tagsági rendszer segítségével még könnyebben és praktikusabban igénybe vehetünk. A költséghatékony irodamegoldások ráadásul azért is előnyösek az ügyfeleknek, mert abszolút személyre szabhatóak, vagyis mi határozhatjuk meg, hogy hol és mennyi ideig van szükségünk önálló vagy közösségi irodára, hány fővel és mikor szeretnénk tárgyalótermet bérelni, illetve milyen recepciós-titkársági szolgáltatásokra van még igényünk (pl. csomagkezelés vagy éppen ügyfélszolgálat).

A szolgáltatott iroda-hálózat egyik legnagyobb előnye, hogy a világon bármerre járunk, mindenhol ugyanolyan igényes körülmények között dolgozhatunk, hiszen a sztenderdizált szolgáltatások és irodamegoldások a világon mindenhol ugyanazt a magas minőséget garantálják. A költséghatékonyság jegyében a partnerek egy online rendszeren keresztül könnyedén és gyorsan foglalhatnak maguknak irodát, tárgyalót és egyéb szolgáltatásokat. A világhálózatnak köszönhetően mindenhol otthon érezhetjük magunkat, és a jól megszokott díszletek és irodabútorok között tevékenykedhetünk, hiszen a Regus munkatársai minden igényünket kielégítik, nekünk csak az üzletre kell koncentrálnunk.

 

SOCIAL BOX