Employer Branding Award 2017

Sok hasonlóság fellelhető az Employer Branding Award és Az Év Irodája verseny között, éppen ezért veszünk részt támogatóként a versenyen. Míg Az Év Irodája verseny nem kizárólag erről szól – ott van még a dizájn, az ergonómia és sok más fontos szempont -, de a végkimenetelébe is nagyban beleszámít egy vállalat munkáltatói márkaépítési stratégiája, addig az Employer […]

Sok hasonlóság fellelhető az Employer Branding Award és Az Év Irodája verseny között, éppen ezért veszünk részt támogatóként a versenyen. Míg Az Év Irodája verseny nem kizárólag erről szól – ott van még a dizájn, az ergonómia és sok más fontos szempont -, de a végkimenetelébe is nagyban beleszámít egy vállalat munkáltatói márkaépítési stratégiája, addig az Employer Branding Award egyedülállónak mondható, mert a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek. A díjazott kiváló gyakorlatok gazdagítják a HR-kommunikáció speciális területét, amely hozzájárul a munkáltatói márkaépítés hazai fejlődéséhez. Ezt az is bizonyítja, hogy a tavalyi díjátadón már mintegy 100 HR- és kommunikációs döntéshozó képviselte vállalatát. Az Employer Branding Award 2017 azon HR és kommunikációs szakemberek, részlegek együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb éves Employer Branding stratégiákat és kampányokat dolgozták ki, hajtották végre, mind a szervezeten belül, mind a munkaerőpiacon. A Díj segít összegyűjteni és közzétenni a legjobb gyakorlatokat annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek.

Az idei Díjon is közép-, illetve nagyvállalati kategóriákban lehet nevezni. Újdonság azonban, hogy két szakmai kategóriában pályázhatnak a cégek: éves Employer Branding stratégia bemutatásával (legalább 12 hónap), illetve rövidebb munkáltatói márkaépítési kampányokkal lehet nevezni.

„A speciális hazai munkaerőpiaci helyzet a klasszikustól eltérő HR-stratégiát és kommunikációs megoldásokat követel meg. Sok esetben szakítani szükséges az eddigi hagyományokkal és új HR-kommunikációs megoldásokat javasolt alkalmazni a munkaerő-bevonzás és -megtartás érdekében. A pályázattal azt szeretnénk elérni, hogy mutatkozzanak be a legjobbak közép- és nagyvállalati kategóriában, így állítva mércét versenytársaiknak, valamint a magyar munkáltatók többségének. Az érdeklődés jelentős, minden évben egyre többen pályáznak, ami azt jelzi, hogy a téma erőteljesen foglalkoztatja a hazai vállalatokat és döntéshozókat. Ez egyértelmű visszaigazolása annak, hogy jó úton haladunk és az Employer Branding Award egyre nagyobb presztízzsel rendelkezik a vállalatok körében” – mondta Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, az Employer Branding Award alapítója.

A Díj idéntől rendelkezik egy SAJÁT HONLAPpal is, ahol az összes fontos információt egy helyen megtalálhatják az érdeklődök. A pályaműveket az ország meghatározó HR- és kommunikációs szakembereiből álló független szakmai zsűri fogja értékelni. A zsűri összetétele ITT található.

A jelentkezéseket és a pályázatok leadását 2018. január 31-ig várja a Magyar PR Szövetség kizárólag elektronikus formában az új Employer Branding Award honlapon keresztül. A pályázati kiírás a honlapon egyben is megtalálható pdf formátumban. Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2018 tavaszán várható.