Lehet mit tanulni a Google-től – szó szerint

A Google 2017 novemberében hirdetett meg egy kezdeményezést, melynek célja, hogy kreatív ügynökségekkel karöltve 100 000 embernek segítsenek az Egyesült Királyságban munkát találni vagy eddigi tudásukat fejleszteni –  ezért több mint 200 városban ingyenes digitális képzéseket kínálnak. A felkínált szolgáltatások elsősorban olyan személyeknek szólnak, akiknek nincs vagy kevés tapasztalatuk van digitális készségek terén, valamint olyan […]

A Google 2017 novemberében hirdetett meg egy kezdeményezést, melynek célja, hogy kreatív ügynökségekkel karöltve 100 000 embernek segítsenek az Egyesült Királyságban munkát találni vagy eddigi tudásukat fejleszteni –  ezért több mint 200 városban ingyenes digitális képzéseket kínálnak. A felkínált szolgáltatások elsősorban olyan személyeknek szólnak, akiknek nincs vagy kevés tapasztalatuk van digitális készségek terén, valamint olyan szakemberek számára, akik új ismeretekkel, például online marketinggel vagy akár kódolással kívánják bővíteni a tudásukat. A képzések célja, hogy lehetőséget kínáljanak minden tanulni vágyó számára.

A Garage megalkotásánál a vízió az volt, hogy egy olyan barátságos és befogadó környezetet teremtsen, amely a Google-re jellemző. Éppen ezért ebben a térben is az ember van központban, minden a személyes interakciókról szól. A környezet abszolút rugalmas és bármikor bárhogyan átalakítható, a helyiségeket pedig színes térelválasztó üvegek választották el egymástól. Sokszor akár 40 ember is részt vesz egy képzésen, így fontos volt, hogy mobilis bútorokkal töltsék meg a helyiségeket. A Google-re jellemző színvilág mindenhol megjelenik, a széklábak, falak és lámpák színei is egyértelműen utalnak a márkára.

Forrás: Office Snapshots

 

g több irodadizájnra vágysz? Látogass el Instagram oldalunkra!

SOCIAL BOX