Mi elkezdtük, ti folytassátok! 10 éves Az Év Irodája – válaszol: Hadnagy Timi

1. 10 éves Az Év Irodája. Mi történt az elmúlt 10 évben a Te olvasatod és tapasztalatod szerint az irodapiacon és a munkahelyek világában? Hogyan zajlott a munkahelyek evolúciója és revolúciója? Elképesztő pozitív változáson ment keresztül az irodai “világ”. A nagy multi cégektől kezdve egészen a kicsi, par fős vállalkozásokig nagy szerepet kap a rendhagyónak […]

1. 10 éves Az Év Irodája. Mi történt az elmúlt 10 évben a Te olvasatod és tapasztalatod szerint az irodapiacon és a munkahelyek világában? Hogyan zajlott a munkahelyek evolúciója és revolúciója?

Elképesztő pozitív változáson ment keresztül az irodai “világ”. A nagy multi cégektől kezdve egészen a kicsi, par fős vállalkozásokig nagy szerepet kap a rendhagyónak cseppet sem mondható munkakörnyezet kialakítása. Értem itt a rapid tárgyalókat, telefonáló boxokat, álló munkaállomásokat és közösségi “lazító” tereket. Szerencsére a szelektív hulladékgyűjtés, kulacsok, víztisztítók használata is teljesen természetessé vált.

2. Októberben tíznapos fesztivál keretében zajlik az Office Week, és ellátogathatsz többek között az OfficeXPO interior dizájn kiállításra is. Mire lehet jó egy irodavásár? 

Mindig szerettem az ilyen eseményeket, mert olyan cégekkel, termékekkel ismerkedhet meg az ember, amire talán nem is gondolt. Új kapukat nyit meg abszolút.

3. Ha kiállítóként lennél jelen a vásáron, Te mit mutatnál meg, mit tartasz fontosnak, ami megváltoztatta az irodádat, jobbá tette a munkahelyi hangulatot és a közösséget, és hatékonyabbá vált a céges működés?

Ez nagyon összetett kérdés, mert minden apró részlet számít egy irodai térben. Számomra a megfelelő világítás nagyon fontos, úgy, hogy a funkción kívül a design is megmutatkozhasson. Az ülőbútorok ergonómiailag megfelelő kialakítása mellett például a mellékhelyiséget vagy a konyhát (kávésarok) szinte többet használják a dolgozók, mint az otthonit, így szerintem legalább olyan fontos, hogy ezek minden tekintetben megállják a helyüket. 

4. Mit szeretsz nagyon és mit kevésbé az irodádban? Mi a kedvenc tárgyad, bútorod, tered a munkahelyeden?

Szerencsére az egész környéket, épületet, atmoszférát kedvelem, úgy, ahogy van. A tárgyalónkat különösen, de például a kedvenc tárgyaim közé tartozik a Kinnarps színes felíró tábla, ami nélkül a hétfő reggeli meetingek nem lennének ugyanolyanok.

+1 Ha tehetnéd, hol dolgoznál 20 év múlva? Egy űrhajóban a Föld körül, a Mátrixban vagy egy önellátó felhőkarcolóban, egy trópusi szigeten, az óceán közepén? Jöhet bármi 🙂 Persze indoklást is kérünk!

Ausztrália nyugati partjain vagy Sydneytől nem messze, egy tengerparti városban.

Olyan stúdiót képzelek el, ahol egyedi bútorokat is árulhatnék. Lenne egy kávézó rész – mert persze addigra egy barista képzésen is túl lennék 🙂 – és remélem a csapatom is velem tart.

 

Ha érdekelnek a legjobb hazai szolgáltatók és az irodaterek evolúviója, akkor gyere el az októberi Office XPO-ra és légy részese Magyarország első irodatér fesztiváljának!