Közel 16 millió látogatójával vezető piaci szereplő az Allee

„Örömmel állapíthatjuk meg a számadatok alapján, hogy az Allee Bevásárlóközpont 2012-ben továbbra is top piaci szereplőnek számított a magyar bevásárlóközpontok között.” – mondta Renáta Kodadová, az Allee asset managere. – „Folyamatosan növekedett a center látogatószáma – tette hozzá –, hiszen a 2011. évi 14 millió fős látogatószámot 15%-al növelni tudta. A 16 milliós évi látogatószám mellett […]

„Örömmel állapíthatjuk meg a számadatok alapján, hogy az Allee Bevásárlóközpont 2012-ben továbbra is top piaci szereplőnek számított a magyar bevásárlóközpontok között.” – mondta Renáta Kodadová, az Allee asset managere. – „Folyamatosan növekedett a center látogatószáma – tette hozzá –, hiszen a 2011. évi 14 millió fős látogatószámot 15%-al növelni tudta. A 16 milliós évi látogatószám mellett 20 új üzlet nyitásával és a bérlői mix optimalizálásával szinte teljesen kihasználja a területi kapacitásait az Allee.”

Renáta Kodadová kiemelte: „Az Allee Bevásárlóközponttal egy épületegyüttesben és üzemeltetésben lévő Allee Irodaház 100%-os kihasználtságot mutat.”

„A bevásárlóközpont pozícionálása 2012-ben sikeres volt, hiszen az Allee pozíciója mind a látogatószámot, mind az új üzletek nyitását tekintve erdősödött. A bérlők terjeszkedési tervei között továbbra is az elsők között szerepel az Allee, mint potenciális helyszín.
Színvonalas rendezvényeink, mint a „Bajnokok nyara”, valamint a „Színház az egész világ” című interaktív kiállításaink nemzetközi szintre emelték a marketing aktivitásokat.
Az is örömmel töltött el, hogy az ICSC Solal Silver Marketing Díjat adományozott PR kategóriában a 2011. évi BIG CITY LIFE tavaszi kampányunkért” – mondta Galyas André, bevásárlóközpont igazgató.

20 új üzlet

2012-ben a műszaki cikkek, valamint a telekommunikáció területén jelenlévő cégek üzletei – Apple, Best Byte, HPIX Kreatív Fotó, Notebook.hu, T pont – nyitottak meg az Allee-ban. A divat területén a fehérnemű- és a szépségipar újabb minőségi képviselői – New Yorker, Geox, Sugarbird, 4 Skandinávia, X-Class, The Body Shop, Cut&Cup, Baci Lingerie, Nail&Go – jelentek meg a bevásárlóközpontban. Az ékszer, élelmiszer, valamint a lakáskultúra területén is volt új üzletnyitás, hiszen az I am, a Vinopolis, a Darlington Tea, a Demko Feder, valamint a Toscana Bútor is 2012-ben nyitotta meg kapuit. 

Kultúra és társadalmi felelősségvállalás

Az Allee Bevásárlóközpont továbbra is hangsúlyos szerepet szán a kulturális értékek bemutatásának és a társadalmi felelősségvállalás eszméjének. Éppen ezért 2012-ben is élményszerű kulturális események várták a centerbe látogatókat.
Nagy sikert aratott a Valentin-napi nemzetközi szerelmesvers-pályázat, a „Bajnokok nyara” sporttörténeti kiállítás, valamint a Nemzeti Színházzal közösen létrehozott „Színház az egész világ” című színháztörténeti tárlat is.

Az Allee Bevásárlóközpont fontosnak tartja civil szervezetek támogatását.  Többek között, a múlt évet átölelő rendezvénysorozattal segítette az Autisták Országos Szövetségét, valamint helyszínt adott a Magyar Stroke Társaság az agyiér-katasztrófák megelőzésének fontosságára felhívó „Stroke Nap” című rendezvényének.

SOCIAL BOX