A Nike londoni központja defibrillátor után kiált

A Nike azt szerette volna, ha a különböző brandjei egységes dizájnban egyesülnek, miközben a márka gazdag öröksége is hangsúlyosan megjelenik az új belsőépítészeti koncepcióban. A Rosie Lee nagyszerű partnernek bizonyult, és a munkát megkönnyítette, hogy a kreatív ügynökség immár közel egy évtizede szervez a Nike számára különböző promóciókat, kampányokat, így szinte félszavakból értették egymást. A […]

A Nike azt szerette volna, ha a különböző brandjei egységes dizájnban egyesülnek, miközben a márka gazdag öröksége is hangsúlyosan megjelenik az új belsőépítészeti koncepcióban. A Rosie Lee nagyszerű partnernek bizonyult, és a munkát megkönnyítette, hogy a kreatív ügynökség immár közel egy évtizede szervez a Nike számára különböző promóciókat, kampányokat, így szinte félszavakból értették egymást.

A koncepció a három szintet a termékek és a brandtörténet alapján osztotta fel, mindegyik emeletnek saját reprezentatív színvilágot és tematikát alakítottak ki, míg a recepciós tér London szimbólumaira és ikonikus épületeire fókuszál, így például a falon egy kézzel festett grafikán feltűnik a híres óriáskerék, a Szent Pál Katedrális vagy éppen a Szilánknak nevezett felhőkarcoló.

A tervezők nem kispályáztak, hiszen London vezető illusztrátorait, lakberendezőit és művészeit kérték fel a fali grafikák és képek megalkotására. Így az élő, kreatív és vizualitásban gazdag munkahely szinte vérátömlesztésként hatott a munkatársak számára, akik immár egy igazán pozitív és gazdag múltra visszatekintő társaság sikeréért dolgozhatnak. A falakon nagy számban tobzódó futócipők folyton mozgásra sarkallnak, így aztán ajánlatos volna néhány defibrillátort is beszerezni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SOCIAL BOX