Egy nagymenő amerikai szerkesztőség, ahol celebekre vadásznak

A Rapt Studio egy közel 1000 négyzetméteres hírszerkesztőséget tervezett a megrendelő számára, amely méltón képviseli a brandet és a munkakultúráját is. Vagyis a TMZ márka mögött meghúzódó filozófiát kellett egy fizikai térbe adoptálni, hogy az alkalmazottak is nap mint nap érzékeljék a cég értékvilágát. A TZM egyébként olyan online magazin, amely hírességekről szállít érdekes híreket, […]

A Rapt Studio egy közel 1000 négyzetméteres hírszerkesztőséget tervezett a megrendelő számára, amely méltón képviseli a brandet és a munkakultúráját is. Vagyis a TMZ márka mögött meghúzódó filozófiát kellett egy fizikai térbe adoptálni, hogy az alkalmazottak is nap mint nap érzékeljék a cég értékvilágát. A TZM egyébként olyan online magazin, amely hírességekről szállít érdekes híreket, később már televíziós műsorokat is el kezdtek gyártani. 2005-ben indultak, és első nagy sztorijuk az volt, hogy Mel Gibsont letartóztatták ittas vezetésért. Sok esetben agresszív paparazzik szállítják nekik a híreket, ezért meglehetősen ellentmondásos kép alakult ki a cégről.

Eredetileg a terület úgy nézett ki, mint egy üres raktár, ahol a hullámpalát, a betonfalakat és a fémet használták arra, hogy az előbb vázolt vállalati értékeket megjelenítsék. A graffitiszerű fali kompozíciók Hollywoodot és Los Angeles térképét jelenítik meg, kiemelve a filmstúdiók 30 mérföldes híres zónáját. Hiszen a TMZ betűszó a thirty-mile zone-t jelenti, ami arra utal, hogy a West Beverly Boulvard-tól számított 50 kilométeres sugarú körön belül helyezkednek el a híres amerikai filmstúdiók.

 

 

 

 

 

SOCIAL BOX