A Cadillac új globális székhelye New Yorkban

A Cadillac autómárkát senkinek nem kell bemutatni, 1902 óta hódítja meg a piacot luxusjárgányaival. Mára egyre több irodát és központot nyit világszerte a bővülő termékkínálat, az egyedi dizájn és a technológiai sajátosságok miatt. Nem meglepő, hogy székhelye is igen különlegesre sikeredett, melyet egy globális dizájn cég, a Gensler tervezett. Június 2-án nyitott meg a New […]

A Cadillac autómárkát senkinek nem kell bemutatni, 1902 óta hódítja meg a piacot luxusjárgányaival. Mára egyre több irodát és központot nyit világszerte a bővülő termékkínálat, az egyedi dizájn és a technológiai sajátosságok miatt. Nem meglepő, hogy székhelye is igen különlegesre sikeredett, melyet egy globális dizájn cég, a Gensler tervezett. Június 2-án nyitott meg a New Yorkban található Cadillac globális központja, s vele együtt egy sokszínű kulturális tér, melyet a látogatók hétköznaponként reggel 7-től este 7-ig látogathatnak, hétvégén pedig 10 és 7 óra között.

Az új főhadiszálláson bővülő szolgáltatásokkal jelentkezik a márka. Az 12.000 négyzetméter nagyságú területen a kultúra mellett természetesen az autóké a főszerep: vadiúj és vintage-stílusú régi autók is kerülnek a bemutatótérbe. A földszinten elhelyezkedő rendezvényközpont a Cadillac House nevet kapta, mely különböző események, koncertek helyszínei, illetve a partneri kapcsolatok ápolására is szolgál. Az épületen belül két partneri együttműködés már létrejött, történetesen a Visionaire magazin és az Amerikai Divattervezők Tanácsa között.

A Visionarie jóvoltából a galériában háromhavonta cserélődő fény-játék installációk lesznek megtekinthetőek. A magazin idén lesz 25 éves, jellemzője, hogy szereti az újdonságokat kutatni, a művészeteket új szintre emelni, a köztéri installációkon művészetet létrehozni, így nem véletlen, hogy ők is helyet kaptak a nívós autómárka HQ-jának egy szintjén. A CFDA Retail Lab, azaz lakossági butik is készül egy kis kreatív akcióval, háromhavonta új, feltörekvő művészek kreációit mutatja be a galériában. A szervezet 54 éve működik, s egyik legfontosabb célja, hogy megerősítse az amerikai divat szerepét a globális gazdaságban.

Számos ösztöndíj, karitatív programok és fashion weekek fűződnek a nevéhez. A harmadik partner, aki megtalálható a HQ-ban nem más, mint Joe kávézója. A helyi specialitásokat kínáló kávéház a látogatókat finom italokkal és süteményekkel várja. A Joe egy családi tulajdonban lévő kávépörkölő cég, akik 13 éve vannak a piacon, a barátságos hangulat és a finom kávé garantált. A Cadillac Ház is jó példája annak, milyen az, amikor egy nagy márka összehozza a különféle szolgáltatókat és egy olyan egyedi platformot hoz létre, mellyel a világon sehol máshol nem találkozni.

SOCIAL BOX