Így fest egy trendi önkormányzati központ Bécsben

Az 1000 négyzetméteres Wiener Stadtwerke új spittelaui ügyfélszolgálati központja a Service Point nevet kapta és az újratervezés óta nem kevesebb, mint öt önkormányzati cégnek ad otthont: a Wiener Netze (gáz és áram), Wiener Linien (tömegközlekedés), Wiener Lokalbahnen (helyi vonatok), a WiPark (parkoló) és a Bestattung Wien (temetkezési vállalat).

A látogatókat a recepciótól azonnal egy kávézóba vezeti a gondosan megtervezett alaprajz. A Bécs városa és a tervezők által közösen elfogadott vezérelv szerint ugyanis a betérő ügyfelek kényelme és elégedettsége átlagon felüli figyelmet érdemel.

„Abban az időben, amikor a nagyvállalatok gyakran call centerekre szűkítik az ügyfélszolgálatukat, ügyfeleink és a szolgáltatásaik minőségének emelése kulcsfontosságúvá vált. A tér kialakítása lehetőséget biztosít a fizikai jelenlétnek, ráadásul példamutató minőségben” – emelte ki Christian Kircher, a tervezőcsapat munkatársa.

A lekerekített formák, a koncentrikus térelrendezés, a dús növényzet, a textil és üveg térelválasztók, a kellemes, nyugodt szín- és anyagpaletta koherens összhatást kelt. Az architektúra kényelmes, mégis olyan finoman bontakozik ki, hogy nem árnyékolja be a szolgáltató központok funkcionális és nyilvános szempontjait sem. A finoman elkülönülő esztétikai zónákat a magas álmennyezet egyesíti, látható, szürkére festett csövekkel, amelyek kiválóan illenek egy műszaki vállalkozás ügyfélteréhez.

Forrás: Officesnapshots

SOCIAL BOX